SEPTEMBER 13 PROMO - Lash Spa Set (Mascara Spa)



Ok tiba masa Promosi utk Mascara pulak... Ok set ni memg terbaik lah yg boleh sherry ckp... sbb nya... uols dapat Makeup remover FREE bernilai RM63 dan jugak Exclusive Limited Edition Pink Eye Lash Curler!....

So, jgn lepaskan peluang utk memiliki set Lash Spa ni...

Berikut kelebihan tentang produk diatas:

MK Lash Love Mascara - Mengandungi Panthenol Pro Complex Mary Kay yg eksklusif dan Vitamin E untuk melembap, memperkuat dan merapi bulu mata. Malah mampu membuatkan bulu mata uols tampak lebih lebat, melentik dan banyak. dan yg lg best... ianya 100% kalis tangisan dan lembapan!

PENGALAMAN sherry selama menggunakan Lash Love Mascara ni... sherry xde masalah comot atau tidak selesa sepanjang hari... n apabila ditanggalkan dgn Makeup Remover Mary Kay... tidak ada sehelai pun bulu mata sherry yg tertanggal atau tercabut.... n ianya sgt mudah untuk ditanggalkan...

MK Lash Primer - Mampu membuatkan bulu mata lebih panjang dan lebih lebat dalam sekelip mata! Dan ianya mampu memberikan kelebihan kepada bulu mata dan maskara.

PENGALAMAN sherry sejak menggunakan Lash Primer.. sherry rs bulu mata sherry lebih sihat... n apabila mengaplikasikan mascara ianya sgt mudah... tidak perlu menyapu berkali2 utk tampak lebat dan lentik! sangat memudahkan.

Lash & Brow Building Serum - Memperbaiki penampilan bulu mata dan bulu kening yang nipis dan jarang secara semulajadi! Hanya memerlukan beberapa saat pada setiap malam... anda pasti akan mendapat hasilnya dalam masa 30 hari!

Ulasan

Catatan Popular